Veelgestelde vragen GameSync webshop

Hoe kan ik contact opnemen met GameSync?


Bekijk eerst onderstaande veelgestelde vragen kunt u het antwoord daar niet vinden?
Dan kunt u contact opnemen met ons:

Contactformulier
Alle vragen contact aanvragen worden zo snel mogelijk beantwoord u vind het contact formulier hier: Contact formulier

E-Mail
U kunt direct een email sturen aan info@gamesync.nl, alle emails worden zo spoedig mogelijk beantwoord.
Heeft u na 1 dag nog geen reactie op uw email? Wij verzoeken u dan om de email nog een keer te versturen of even telefonisch contact op te nemen.

Telefoon
Tel. +31 651122116
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 t/m 17.00.
Heeft u urgente vragen buiten deze tijden stuur dan direct een email of een contact formulier aanvraag.

Is het product op voorraad?


Bij GameSync werken wij met een voorraad systeem wat inhoud dat indien het product te bestellen is deze ook geleverd kan worden.
Wij nemen geen bestellingen aan voor pre-orders die niet geleverd kunnen worden op tijd voor de release datum tenzij dit Expliciet in het product staan aangegeven.
De voorraad indicator bij het product geeft ook een indicatie als het maximale aantal pre-orders bijna bereikt is en geeft bijvoorbeeld aan nog 5+ of 10+ exemplaren beschikbaar voor pre-order.
Zijn er geen pre-orders meer beschikbaar dan krijgt het product de status uitverkocht en de knop om deze aan u winkelmandje toe te voegen zal niet aanwezig zijn.
Zo bent u dus altijd verzekerd dat indien de pre-order te bestellen is dat deze ook geleverd kan worden.

Voorraad statussen
Producten op de website kunnen de volgende voorraad statussen hebben:

Fysieke producten ( PS3/Xbox360/PC DVD/3DS/PS4/Xbox One )

  1. Besteld op werkdagen voor 16.00. Dezelfde dag verzonden!
    Het product is op voorraad en indien besteld en betaald voor 16.00 wordt deze dezelfde dag nog voor u verzonden.
  2. Niet op voorraad, (levertijd indicatie bijv. verwacht 2-3 werkdagen)
    Het product is momenteel niet op voorraad voor direct verzending.
    U kunt dit product wel bestellen en het wordt weer voorradig verwacht binnen de aangegeven levertijd indicatie en zal binnen deze termijn verzonden worden.
  3. Uitverkocht
    Het product is uitverkocht en het is niet bekend wanneer deze weer vooradig zal zijn en u kunt voor dit product geen bestelling plaatsen.
  4. Pre-Order, Verzonden 1 dag voor release
    DIt is een product dat nog niet is verschenen en zal verzonden worden 1 dag voor de release datum vermeld in de productspecificaties.

Digitale producten ( Steam/Origin/Uplay/Retail CD Keys en Codes )

  1. Directe levering, Binnen 2 minuten via E-Mail
    De CD Keys/Codes voor dit product zijn op voorraad in uw systeem en worden direct na bestelling en betaling aan u verzonden per email.
  2. Pre-Order, Verzonden 1 dag voor release
    DIt is een product dat nog niet is verschenen en zal per email aan u verzonden worden 1 dag voor de release datum vermeld in de productspecificaties.
  3. Op voorraad, Levertijd : 0-4 uur
    Deze indicator geeft aan dat het product wel bij ons op voorraad is maar niet direct in ons systeem beschikbaar is voor verzending.
    Als u een bestelling plaatsen voor een digitale cd key met levertijd 0-4 uur tussen 9.00 en 22.00 sávonds 7 dagen per week onvangt u binnen de aangegeven levertijd uw CD-Keys.
    Bestellingen geplaatst na 22.00 worden de eerstvolgende dag in de ochtend verzonden.

Wat zijn de verzendkosten bij GameSync?


U vind hier binnenkort een overzicht van alle verzendkosten.

Zijn de alle games nieuw?


Alle games zijn 100% nieuw GameSync verkoopt geen 2dehands games of artikelen.

 

Hoe plaats ik een bestelling bij GameSync?


U kunt in enkele makkelijke stappen een bestellen plaatsen bij GameSync

  1. Kies het product dat u wilt kopen en kies voor "in Winkelmandje"
  2. U wordt automatisch meegenomen naar de Afrekenen pagina.
  3. Doorloop de stappen 1 t/m 4 en vul de informartie correct in.
  4. Klik op "plaats bestelling"
  5. Uw bestelling is nu geplaatst en u wordt doorverwezen naar de pagina om de bestelling te betalen

Direct na betaling ontvangt u per email een bestelling bevestiging.
Als uw bestelling is verzonden ontvangt u per email een verzendbevestiging.

 

Hoe kan ik een bestelling retourneren?


Alle bestelde games komen in aanmerking om te retourneren binnen 14 dagen na aankoop.
Voor Fysieke games is een vereiste dat de games nog ongeopend en in de originele sealing verpakt zijn.
U kunt contact opnemen telefonisch, via het contact formulier of via het retour formulier.


Ik wil een klacht indienen


Een klacht kunt schriftelijk indienen per email via klacht@gamesync.nl
Normaal wordt uw email binnen uiterlijk 3 werkdagen in behandeling genomen.
Na 3 werkdagen nog geen reactie ontvangen dan willen wij u verzoeken telefonisch contact op te nemen met ons tussen 9.00 en 17.00 op werkdagen.

 

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?


Nee, Standaard rekent u als af gast zonder een permanente account aan te maken.
Wel adviseren wij om een account aan te maken zodat u via de website de status van uw bestelling en uw bestelde cdkey(s)/productcode(s) kunt inzien.
U kunt kiezen voor het aanmaken van een account door bij het afrekenen onder stap 1 het vakje "maak account aan" aan te vinken.

 

      Post your comment